روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

بهار انتظار

 

به خاک پای مهدی فاطمه (عج):

بهارانتظار... 

کی شود به کوی من ، از کرم گذر کنی؟

                تا شب فراق را ، عاقبت سحر کنی

ابر پر طراوتی ، بر دلم نمی ببار

              تا کویر خشک دل ، باغ پر ثمر کنی

می شود طلای ناب ، این مس وجود من

                 گر دمی تو مهربان ، سوی من نظر کنی

میرود دلم پِیَت ، تا کرانه های دور

                کاش یک شبی تو هم ، با دلم سفر کنی

کی شود ببینمت ، آفتاب مهربان؟

              آسمان چشم من ، روشن از قمر کنی

مرغ دل به بال و پر ، تا رسد به بام تو

                 می شود ز بام خود ، مرغ دل خبر کنی؟

از غبار معصیت ، تیره گشته این دلم

              کاش این غبار را ، از دلم به در کنی

آسمان هفتمین ، فرش زیر پای تو

                 کی شود که جامه ای ، از فرج به بر کنی؟

ای بهار انتظار ، با نسیم مشکبار

                فصل سرد غصه را ، می شود بسر کنی؟! 

 

سروده شده در مهر ماه 1381

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج آقا مسئلهٌ جمعه 28 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ http://hajimasalaton.blogfa.com

سلام
ارادت دارم.
خدا کند که بیاییم ......

نجم الثاقب سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ب.ظ

زده ام فالی وفریادرسی می آید...
اللهم الرزقناطبعالطیفااینچنین!عالی بود.
اللهم عجل لولیک الفرج مولاناصاحب الزمان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد