روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

شوق حضور

 

 

تقدیم به آستان مقدس امام رئوف ،حضرت علی ابن موسی الرّضا علیه آلاف التحیّة و الثناء  

 

 شوق حضور 

 

 

دلم به شوق حضورت ، شبی بهانه گرفت

                     دوباره مرغ دل از من سراغ دانه گرفت 

 

 

و با دو بال ولایت ، در آسمان خیال

                              کنار گنبد زرد تو آشیانه گرفت 

 

 

نشست پشت حرم ، دل به اذن دیدارت

                 شرار عشق تو در سینه ام زبانه گرفت  

 

 

نسیم لطف تو آقا ، دم مسیحایی است

                که باغ سینه بهاری شد و جوانه گرفت  

 

 

از آن زمان که گذشتی ز شهر نیشابور

                به خاک پاک خراسان ، بهار خانه گرفت 

 

 

کبوتران حرم ، مست فیض باده تو

           خوش آن که در حرم لطفت آشیانه گرفت 

 

 

حریم قدس تو مولا بهشت عدن خداست

        خوش آن دلی که حریم تو را نشانه گرفت   

 

از آن زمان که هوای تو در سرم افتاد

                     دلم بهانه پرواز عاشقانه گرفت 

  

 

دلی که مهر ولایت در آن تجلّی کرد

          ز فیض قدسی تو ، نور جاودانه گرفت  

 

 

خوش آن زمان که دلم محرم حریم تو شد

              در آستان تو رنگی از آن یگانه گرفت 

 

 

 

ذیقعده 1423

نظرات 5 + ارسال نظر
... جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:28 ب.ظ

چشمه های خروشان تو را میشناسند موجهای پریشان تو را میشناسند
پرسش تشنگی را تو آبی، جوابی ریگهای بیابان تو را میشناسند
, نام تو رخصت رویش است و طراوت زین سبب برگ و باران تو را میشناسند
, از نشابور بر موجی از «لا» گذشتی ای که امواج طوفان تو را میشناسند
, اینک ای خوب، فصل غریبی سر آمد چون تمام غریبان تو را میشناسند
, کاش من هم عبور تو را دیده بودم کوچههای خراسان، تو را میشناسند
;قیصر امین پور


عیدتون مبارک.

[ بدون نام ] دوشنبه 11 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:57 ب.ظ http://mmahaleh.persianblog.ir/

سلام
میشه به ما سری بزنید؟
منتظر نظرات شما هستم
یک سوال داشتم؟
راه های دستیابی به بصیرت به نظر شما چیه؟

ممدسن پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.yekjolosh.blogfa.com

به آلونک بنده هم سر بزنید

عاشق رهبر دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام علیکم
خیلی مخلصیم
ما چاکر آقای دکتر هستیم

او چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ب.ظ

چرا دیگه از جلسات قران نمی نویسین؟
ما منتظریم.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد