روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

ای نایب امام

 

ای نایب امام ... !  

 

 

آقای من سلام ، تنت خالی از گزند

عمرت چو آفتاب به ظُهر زمین ، بلند 

 

ای مقتدای من ، ملال از دلت به دور

جانم فدای تو ای بهترین ، بخند 

 

ای کوکب هدایت شب های بی فروغ

ای شِکّرین کلام تو ما را همیشه پند 

 

بدخواه کینه ورز تو در حشر ، سر به زیر

خوبان دل سپرده به مِهر تو سربلند 

 

دونان فتنه گر ، چو غباری به پیش باد

در آسمان روشن تدبیر تو گُمند 

 

مردان با بصیرت آئینه دل ، عزیز!

سر در رکاب تو ای نازنین نهند 

 

آقا! اشارتی ز تو تا خصم بر کَنیم

راه خسان به دست اباالفضلیَت ببند 

 

تا صبح جمعه موعود منتظَر

ای نایب امام! بود دولتت بلند 

 

 

 

اللهمّ أرنی الطّلعة الّرشیدة .....

نظرات 5 + ارسال نظر
مهران جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 10:41 ق.ظ

سلام
بی صبرانه منتظر مطالب خوب شما هستیم.

تو آرامش چشم نیلوفری
دلم را به دستت کجا می بری
من آنگونه محو نگاهت شدم
که گردم فدای چنین رهبری

مهران جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:21 ب.ظ

راستی!
تولدت مبارک
انشاالله همیشه سربلند و شاد باشید.
یا علی

ممنون از لطفت
به بچه ها سلام برسون

... شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:12 ب.ظ

اللهم احفظ قائدنا.
فوق العاده بود.
ممنون

محمد مهدی یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.afkare1man.blogfa.com

سلام
ممنون از سر زدنت.
ان شاء الله بیشتر میام.
من رو از بروز شدنت مطلع کن لطفا.

آستمید شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 07:55 ب.ظ http://tashrik.blogfa.com

سلام آقا مهرداد....... جدی شعر قشنگ و نمکینی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد