روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

برای مولا.....

 

برای مولا...... 

 

مولای مهربان من! 

 

این روزها بسیار شنیدیم و گفتند و گفتیم از فتنه، که غبار آلود می کند فضای جامعه را و از بصیرت که می نشاند غبار فتنه را و راه روشن را فرا رویمان قرار می دهد. 

 

  

امّا مولاجان! 

 

همه ترس ما از فتنه برای آن است که نکند قوه تشخیصمان را بگیرد و ما را که عمریست چشم انتظار توایم نه در کنار تو که در مقابل تو قرار دهد ، آن روز که صوت دلکش انا المهدی ات ، زمین و زمان را فرا می گیرد.  

 

 

و همه هنر بصیرت آن است که ما را به قافله یاران تو پیوند دهد ، چرا که پیش از این نیز بسیار کسان را از اصحاب و مؤمنان خاص صدر اسلام گرفته تا اندیشمندان مبارز زمان خودمان ، همین بی بصیرتی به زیر کشانده است. 

 

مولای غایب از نظر ! 

دستمان را بگیر ..... دعایمان کن ..... دعایمان کن تا در این وانفسای هجوم فتن آخرالزمان ، وظیفه خود بشناسیم و به نور بصیرت و ایمان ، توفیق رسیدن به قافله یاران تو را از کف ندهیم.   

   

 

هر چند دلم تیره ز زنگار گناه است 

 

          سهمم ز غم هجر تو ای گمشده آه است 

 

 

بازآی تو ای مِهر نهان گشته که اکنون 

 

           هنگام طلوع تو در این شام سیاه است 

 

 

 

الّلهمّ أرنی الطّلعة الّرشیدة و الغرّة الحمیدة .....

نظرات 2 + ارسال نظر
باقری جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 02:23 ب.ظ http://haqiqat.mihanblog.com/

دوست بزرگوار سلام.
اِلهی کَیْفَ أدْعُوکَ و أنَا أنَا وَ کَیْفَ أقْطَعُ رَجآئی مِنْکَ و أنْتَ أنْتَ ؟
خدای من! چطور صدات کنم که من، منم و چطور ازت نا امید بشم که تو، تویی؟

إِلهی إذا لَمْ أسْئلْکَ فَتُعْطِیَنی فَمَنْ ذَا الَّذی اَسْئَلُهُ فَیُعْطینی؟
خدای من! وقتی ازت چیزی نخواستم، بهم دادی کیو می تونم پیدا کنم که ازش چیزی بخوام و بهم بده؟

ترزین جمعه 7 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:29 ب.ظ http://tarzin.mihanblog.com

بی روئت روی او بلاتکلیفم مثل گل آفتابگردان در شب....

اللهم عجل لولیک الفرج...التماس دعا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد