روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

روایت عشق

سروده ها و دل نوشته های مهرداد زینلیان

ابر کرامت

 

به خاک پای مهدی فاطمه (عج):

ابر کرامت ...

 

طی شد دوباره جمعه محزون انتظار

                      کی می رسی طراوت بارانی بهار؟!

کی روشن از جمال تو گردد دو چشم عشق؟!

                    کی گلْسِتان ز یُمن حضور تو روزگار‍‍‍؟!

بین گشته بی قرار تو مولای من جهان!

                  کی گیرد از نگاه تو دلهای ما قرار؟!

عمر زمین به شام تیره غفلت گذشت

                 کی سر رسد ز صبح طلوع تو شام تار؟!

ابر کرامتی ای مولای خوب من!

                     گاهی به شوره زار کویر دلم ببار

آقای مهربان من ای سایه خدا!

                     دست عنایتی به نجات زمین برآر...

نظرات 4 + ارسال نظر
نجم الثاقب سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:46 ق.ظ

انتظارماراوسعتی ست ازمظلومیت هابیل...تاآخرالزمان وآوردن مژده ی ظهورامام زمان...
آرزومندتداوم طبع لطیفتان وظهورآفتاب روشن جهان!

با سلام و تشکر از لطف شما
منتظر نظرات مفید و سودمند شما در آینده هستم و البته ملتمس دعای خیرتان...
و چه خوب بود خودتان را معرفی می کردید!...
یا حق

میلاد چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ق.ظ http://www.zamaneh.blogfa.com

سلام.
یاد یه بیت شعر افتادم:
دنیای ما اگرچه گرفتار آمد است / اما هنوز تشنه نام محمد است

موفق باشید.

ذریه چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:02 ق.ظ http://tarzin.mihanblog.com

سلام و تشکر از ابراز لطفتون

حدیثی از امیرالمومنین علیه السلام را تقدیمتان میکنم:

خشم خود را با سکوت درمان کنید و خواهشهای نفسانی

را با عقل.

التماس دعای فرج

... پنج‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:20 ق.ظ

هرچند که خسته ایم از این حال نیا/شرمنده اگر ندارد اشکال نیا/ما خط تمام نامه هامان کوفیست/اقای گلم زبان من لال نیا!

عالی بود.
موئد باشین!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد